FIK 2.2 - Chateau Moreau, Vendelsövägen 62 & Miss Li På P3 Live Session... BÄST!

Greatings To Every Carabean Lovers Out There! Har just kommit hem från Sveriges Radio där jag var med kära brudar jag inte träffat på länge men åter till det snart...

Sov som en björn i ide hela natten och sommarn för björnen började vid elva för då vaknade jag. Frulle utomhus och det var så strålande väder att jag blev kvar där när jag skulle plugga men precis när jag fått ut datorn så började det regna. Ironiskt... men det sket jag i för det va mysigt i alla fall. Inbillade mig att det var plugg jga höll på med ända till jag bahövde gå att duscha.

Vi åt middag på Cateau Moreau och jag har ju redan skrivit om det men måste göra det igen för jag har nyheter att berätta! Först de goda nyheterna:
Självaste Anna Moreau är tillbaka efter att ha fött ett barn och hon hade fotat det på Sthlm Model House så jag kommer antagligen kunna boka en tid där for free. Najs!
De dåliga är att hon inte kan hålla fiket rullande med en bebis att ta hand om så hon closar stället inom kort... Så himla tråkigt! Det är ju så sött ställe med så goa grejer! En bild med några visdomsord därifrån läggs upp som en sista hyllning... Tack för alla galletter!


Ligger mkt i det...

Från Chateau Moreau pös jag direkt till bussen för att dra mig in mot stan. Fick tidigare under dagen förresten veta att det inte var Lykke Li vi skulle se utan Miss Li. Viss skillnad... haha! Mötte upp Petra, Lina och Linda som jag inte träffat på skamligt länge! Super skojsigt. Pussar på er!

Spelade gjorde också Christoffer Sander, en snubbe som inte såg så mycket ut för världen men han hade sköna låtar. Bl a hade han gjorde en cover på "mors lilla lathund" ur Pippi Långstrump! Oooooooooooookeej, tänker ni men den va riktigt bra tro det eller ej!

Sedan... Den fantastiske själv... Miss Li! Åååååååh, va bra hon va! Sen står hon under utfrågningen av programledare Markus Krunegård och säger att hon är omusikalisk! Arma männska... Grymmt var det i alla fall och man fick gratis kaffe, te, godis och kakor.... Unbeliveble!


Kära Petra, Lina & Linda. Tack för ikväll, jag hade det underbart och behövde det här! Fick min icke-kostande P3 Live-skiva signerad av självaste Miss Li ville säga hur klockren jag tycker att hon är men fick inte fram rätt ord men hoppas hon förstod ändå...

Har jag kanske inte förklarat vad det var för konsert jag var på? Det är alltså live radio och man får skicka in en fråga till kommande artist och då vinner man biljetter dit... Som sagt unbeliveble! Nu ska jag sova, är inte taggad på det men det behövs. Vet fortfarande inte var jag ska sova de kommande två nätterna och inte vad jag ska ha på mig hos Johan på lördag och det måste jag också packa ner imorn. Suck... näe pallar inte sunka ner mig. Tar mig i kragen och hoppar i säng nu och laddar för fullt ös - medvetslös - toppen - helg!

Oh boy
You make me like
Oh boy
You make me feel like
No boy
Can make me feel like you
I really really want you...

Ur "Oh Boy", Miss Li

Vad sägs om att andas?
Sweet Dreams...

Kommentarer
Postat av: linda

taack själv elin! :D <3

2009-05-21 @ 15:18:05
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Theoneandonly

Du är helt random Elin:D Men Jag älskar dig!

Ses imorron sweeetiieeepie

2009-05-22 @ 21:17:56
URL: http://whatthehell.blogg.se/
Postat av: Limp

Pippilåten var ju klart den bästa! :D faktiskt.

2009-05-23 @ 13:03:17
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0