GRATTIS NASH 18 F*CKING ÅR!

Hinner jag verkligen skriva om denna lyckade grillferre just nu? Det börjar dra ihop sig mot att ta sig till dansen min... Jo, det gör jag!

Eftersom vi (Jag, Niklas, Ida) skulle va hos Nasha kl 17.00 fräsha och FFF (Fit For Fight) så var det ju bara att skratta åt tanken på att åka hem för att göra sig iordning men det löste sig ändå på bästa sätt. Vi hade ingen gästlärare (Tror Otto gjorde nå Starpilots skrufs...) så hade tiden till att repa danser. Så småning bar det iväg, vi kunde nämligen fixa oss at Natasha's Place.

This Are The Results:

1. Jag och Ida har lite tid att fördriva i Karlberg så ville fika på lilla fiket Mumma men det visade sig ha stängt.
2. Min, Ida & Niklas fantastiska födelsedagsmuffin med 18 ljus.
3. Självaste födelsedagsbarnet! 
4. Yeah! Jag och Niklas - Kvällens början, chill ute i solen! Så J*VLA najs!
5. Jag var tydligen tvungen o va lite boring o svara på nåt eftersom min mobil varit död ett tag. Natasha hade planer för kvällen...
6. Vi va coola som få men kom tydligen inte överens om en pose så körde alla här?
7. Jag och kära Felicia som gick med oss på YF i början av terminen. Hur kul som helst o träffa henne igen!
8. Söta! Ida och Erik...
9. Ida och Flisan - Snygga som få!
10. När solen gått ner var dansen igång men med solen försvann också värmen så det blev till att dansa med filtar innan vi fått upp värmen igen...
11. Grattis igen & pussar på Natasha och tack alla andra som va där för en really nice night!



Extra lektioner idag så dans från fem till tio... Yeah! Here We Go!
Living My Life, My Dream, My Love...
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Niklas

HAAHAHHA! Ni kunde ju sagt något om muffisen inanan så hade jag inte sagt t Natasha: nej har ingen aning om va de är ( ? ) Då hade jag verkar sjysstare om jag "hade" haft en present med mig hahahah x)



Men fyfaan va kul det var.. har du en massa bilder ?

lägger f.ö till din blogg i min favoriter hehe

2009-05-19 @ 00:11:49
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: natasha

hej :D nu har ja äntligen hittat din blogg! roligt inlägg om min fest, hehe. hoppas du hade kul! nu ska ja iväg och ha turne med skolan :) puss

2009-05-20 @ 07:25:17
URL: http://acward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0