Home Sweeet Home

Tror jag talar för hela familjen när jag säger att det är skönt att vara hemma!!!!!!!!!!!

Kom hem från Vete-Katten förut... Stängde i serveringen idag vilket innebär att man ska räkna kassan... Min värsta mardröm! Hatar det! Lyckas alltid missa nåt och alla vill bara gå hem. USCH!

Men helt underbart att vara hemma igen! Eller att mamma och pappa är hemma igen... Vi åt mackor jag  fick lite grejer som de köpt i Rom. Bl a värsta grymma parfymen...


Incanto Bliss - Salvatore Ferragamo

Asså seriöst, när blev jag så här mammig och pappig?? Vi kollade på Henrik Schyfferts "The 90s - Ett Försvarltal" också. Alla borde se den! Den va ascool... Check It Out! Med det och en tjusig bild avslutar kvällen och går och nannar kudde!


Foto: Lina

Imorn blir det fint väder och deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!
Live Life Loving Love
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0