Man Vet Ju Hur Man Roar Sig...

Tjo, alla ni som kallar er hot... Oops, helt plötsligt blev det tjo till betydligt färre! Kalla dig själv hot så blir du tjoad av moi + att du kommer känna dig mkt hetare... Det ni!

Näe, hade jag nån poäng? Näe... As usual not. Men jag hade annat att berätta! Sitter som vanligt upp senare än jag borde men idag beror det på att jag är hemma och ända tills nu suttit och varit kreativ, eller jag har i alla fall suttit och sytt men egentligen mest för att jag var tvungen. Varför? Jo, för att imorn har vi något som kallas idrottsdag och då har klassen planerat att liva upp det lite med att sätta vår egen lilla tuch på det hela eftersom resultaten i att friidrottsgrenar ändå inte riktigt är vår starka sida... Det är egentligen en hemlis till imorn men tror inte att någon hinnar läsa det här innan dess så det är chill. Fast låter ändå bli att säga precis vad det är, ni kanske får se imorn men kan säga att det är ungefär lika smakfullt som det här...


Hej snygg!
Outfit - överdrivet matchade linne och leggings från Bik Bok ca två år sen... Ingen fara, jag köpte inget av det!

Näe, men nu är det väl dags att gå och lägga sig på riktigt... Imorn kommer mamma o pappa hem från Rom, de asen. Känns som jag kommer va ofrivilligt sur på dem utan att vilja det bara för att dom har varit borta nu och för att jag sett dem så lite på sista tiden. Men det låter ju väldigt onödigt så ska försöka skippa det!

"Färger på gatan, tusentals liv
Det händer runt om mig, men inte in i
Och så många kansken som susar förbi
Så ge mig en hand att hålla mig i..." 


"Hur kunde jag", Caroline Af Ugglas


Sov Gott - Vakna torrt

Kommentarer
Postat av: Enni

FAAAN va snygg du e! jag e stolt över att vara din kompis ;) haha

2009-05-27 @ 01:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0