As Life Passing By I Show You My Heart

Aa, så va även denna dag gången. Cheese, vad mkt jag bloggar känns det som... Fjortis? Lite kanske. Men det är ju kul. Fina bilder får man fixa med och coola grejer får man skriva om.

Det gick inte alls bra på workshopen idag men jag får helt och hållet skylla mig själv så det är väl inte så mkt att gräva ner sig i. Läraren Val Suarez va grym i alla fall, pratade bara på engelska och va super positiv och härlig så skämdes över att jag inte kunde göra bättre ifrån mig. Men som sagt, släpper det. Lägger istället upp en bild på dessa snygga smycken jag hade igår - Så nöjd.


Like!

Det korta är från Glitter, kasetten från JC (har egentigen en LP-spelare på men tog av den kvällen till ära för att det va snyggare), hörlurar från JC. De från JC har jag spanat på läänge men eftersom jag inte använder halsband (inte ensamna iaf) så har jag inte velat casha ut för dem men tack vare det änglatålamod jag har så var de nu på rea så köpte dem plus ett till med hörlurar i silver för sammanlagt 108 kr. Tycker jag är mkt bra...

Imorn är jag tbx på Ekovaruhuset
Filosofi i farten
Söta drömmar om heffaklumpar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0