Då Var Vi Tillbaka I Gamla Vanor...

Ja, och det är faktiskt rätt najs. Trodde jag skulle komma tillbaka och bara vara apstressad över allt som skulle göras men känner mig faktiskt riktigt chill. Nu ska här pluggas svenska och det känns som att det kommer gå lättare än jag tänkt mig. Resten av veckan blir skum för ska göra massa udda saker. Imorn ska jag och Pettson på 50%-evening på Colorez - Grymmaste T-shirtaffären evör. Sen ska vi på Amanda Jensen P3 Live. Yes sir! Sover kanske hemma sen men vet inte riktigt. På torsdag em blir det modevisning på Gymnasiemässan kl 16.30 och på kvällen blir det nattvisning av Twilight och New Moon. Awsome! På fredag blir det också gymnasiemässa och då ska jag också stå där hela eftermiddagen och sälja skolan till små 94:or...


Mitt senaste från Colorez men inte det sista. Ska dock itne köpa så mkt för deras grejer görs i Thailand och inte på bästa sätt kan jag tänka mig... Men inte så idealistiskt, jag vet, men jag kan inte låta bli. Sorry...


Yes, so that's my week...
Enjoy!
Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0