High On Life

Hejsan

Jag sket faktiskt i att åka och dansa idag... Dålig mäniska? Nej! Bra människa? Ja! Jag kände att jag inte alls hade nån lust att flänga Mölnbo, S-tälje och sen hem för att sedan stressa i säng för att hinna få mina timmar med sömn. Nej, kändes inge lockande speciellt inte eftersom det skule bli samma visa imorn. Okej, imorn ska jag fortfarande dansa men det är skönare att det blir en dag istället för två på raken och det är roligare lektion imorn.
Men nu tog jag i alla fall istället en tripp till Jenny på hem vägen och nu har jag väl blivit kvar här lite längre än tänkt. Så nu är det dags att pysa hem och så bums i säng... Okej, då va jag ju där igen. Ja, men det här va i ala fall mer nyttigt än dansen just idag...


Bara för det va skoj!


Så nu ska jag kila!
En fet godnatt-puss ill bruden mittemot, rosa är inte smickrande för benen men man är väl cool...

Sov sött, everyhop!
Smile!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0