I Want It Different I Like It Strange In My Own Way I Haven't Changed

Så var den här helgen pasé... Workshopen jag var på idag var med Dan Gill. Hur cool kille som helst. Han körde commercial hip hop, alltså typ sånt som dansas mest i musikvideo's. Och inte nog med att han körde asroliga danser, han va också typ hur snygg som helst. Tatuerad, varenda muskel syntes och han dansade i ett löst linne som gjorde att man såg typ alltihop. Mm-mmm... Så himla nöjd över att jag fick skippa jobbet idag, gick och la mig tillräckligt tidigt i natt och kom iväg idag!

Här kommer veckoslutet i lite bilder...


Träffade som sagt Pettsonen i onsdags. Det va mkt trevligt, vi hade inte setts på länge. Förhoppningsvis blir det nån mer liten konsert snart?


Vi var på Colorez där det va 50% rea på allt mellan 18 - 20. Jag hittade denna fina skapelse...


... Och detta fötjusande örhänge. Det satte pricken över i:t i gårdagens outfit, med kleinblå strumpbyxor och svart kritstrecksrandig sjkorta, som helt klart borde fotats. Tror jag ska börja göra lite egna pärlplattor. Grymt coolt ju! Köpte även en annan T-shirt men Jacksson 5 men den får jag visa en annan gång.


P3 Live blev det Amanda Jensen. Då hade även Lina och Emil anslutit. Amanda live utklassade sin egen skiva... Underbar röst


... Men kvällens stjärnor var ändå Mustach! Fy tusan va bra de va! Men hårdrock ska höras live. Det funkar inte på nån halvskruttig stereo. Men grymt va ordet! Tack för en skoj kväll...


Torsdagens besök på New Moon-premiären. Kalas! Amanda var den skygge proffsfotografen...

Hela fredagen tillbringades på Gymnasiemässan, med middag hos farmor på kvällen. Emelie och my var mitt nattliga besök och igår var det dans och kalas för Fie som fyllde 17.

Nu vet jag inte vad jag ska göra för så mkt är inte klockan... Kanske ska jag lägga mig... Tänkte skriva läsa men sen kom jag på att jag vill börja läsa Twilight eller trejde boken i en annan bokserie jag börjat på men jag har ingen av dem så de planerna pajas. Surt. Well, well får välk se helt enkelt...

Robbie Williams for king!
Space is the place where the soul is far from the safe and the norm
Sov sött




Kommentarer
Postat av: Petra

Det var kul att se dig igeeeeeeeeen :) La upp den där första bilden på facebook idag, haha.. Den är najs, jag ser helmysko ut..



sköt om dig vännen! <3

2009-11-24 @ 00:23:57
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag tycker att du ska läsa Twilight. Jag har läst alla böocker och jag tycker att dom är jättebra.

2009-11-24 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0