If Holding Hands Is To Descrete Let's Make Out In The Middle Of The Street...

Älskar Erik Hassles skiva. Har ni den inte - Skaffa den! Har den själv just nu bara på ipoden men pappa har beställt den för Hassle förtjänar ett ärligt skivköp.

Den här dagen har varit mkt bra. Första dagen på Ekovaruhuset, vi var inte i atteljén i Mölnbo som tanken va utan istället i lägenheten ovanför butiken. Hur fin och ljus som helst, det var typ bostad kombinerad med atteljé med massa tyger, skisser, två maskiner, en stor skön vit soffa, sovloft och litet kök. En etta i Gamla Stan, skulle inte tacka nej...

Efter blev det dans, trodde jag skulle va slut för sov inte så bra i natt men med en liten kopp kaffe på Jam och en ost/ skink-mackis i magen så gick det som smort. Eller ja, så smort det kunde gå, matade en massa koreografi och drog över en halvtimme på streeten för att göra en assnygg del på golvet, typ breaking, så nu kommer jag säkert känna mig lite mörbultad imorn.


Bara för att liva upp bjuder jag på en bild av sommarn som jag vill minnas den...
Skärgård och kakor

Nu ska jag gå och se till att jag sover mer inatt än jag gjorde igår! Får se va morgondagen har att bjuda på... Fuck, kom på att jag borde antagligen plugga. Får se om jag göra det.

Jag ska till LA!
Isn't it obvious that I love you

by Erik Hassle
Sleep tight, mm-8's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0