I'm A Sick Person...

Inte helt okej! Mor och ville har haft ordentligt halsont hela helgen och som ett brev på posten så vaknar så klart även jag så måndag morgon. Usch! Men det var ju inte så farligt och jag skulle ju inte bli sjuk så ofcourse går man och dansar ändå. Det var faktiskt inte så dumt gjort, trodde faktiskt inte att jag skulle bli sämre av det... Men det va öndsketänkande. Idag har det känts lite mer, synd/ tråkigt... Men en kul grej är att jag fick lära ut beat it-koreografin till halva tvåan idag efter jag slutat vid två. Det va skoj, alla va jätteduktiga och försökte som bara den.


Vad ska man göra?


Men nu ska jag göra min psykologifördjupning... Den ska va klar på torsdag. Hm.. aja det är väl bättre att börja sent än aldrig.

Nu kommer Hanna och tjatar på mig
Time for kolakakor!
Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0