Isn't It Obvious That You Are Beautifull Just As You Are

Ooh, det här har varit en bra dag. Var i Mölnbo idag med, färgade lite trasor, sydde ihop ett par stickade benvärmare, allt ekologiskt off course, drog sedan till S-tälje men var tidig så pös till JC där de hade rea på smycken jag spanat på länge. Skiiiitsnygga! Får visa en annan gång. Sen blev det dans, det gick rätt najs, sen drog jag och Victoria in till Balettakademin och tog en WS med Cherie Hampton... Så himla härlig dansare! Älskar hennes uppvärmning.

By the way, mina skolfoton har kommit. Skoj... jo, faktiskt. Tar och visar dem. Och näe, man kanske inte visar sina skolfoton om man inte någonstans är nöjd med dem så får väl erkänna att jag faktiskt tycker att de blev helt ok. Känns inte som skolfoton faktiskt är så stor grej. Det enda jag kan tänka mig är tråkigt är väl ifall när jag eller förhoppningsvis barn om många år tittar på dem tänker "Jaha, så hon/jag hade antydan till dubbelhaka och lite risigt hår när hon va ung..." vilket jag inte direkt tror att någon skulle lägga några större funderingar vid så på det stora hela är alltså inte skolfoton så himla farlig grej.


Så så ser dem ut...

Har en liten dip nu ikväll sen jag kom hem. Känns tråkigt... Känns som någonting saknas. Undrar vad det är. Sömn kanske... Nej, nu var det ju inte så jag menade men sova ska jag faktiskt gå och göra. Tar och gör det innan jag snöar in på något mer.

Sov så gott, kära ni
Hoppas dagen blir bra
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0