Trött Som Ett Djur Nattinnebandyn Till Ära...

... och med det sammanfattar jag väl ungefär allt jag har att säga ikväll. Nä, som vanligt så har jag en hel del mer att säga men det är huvudtemat. Kvällens skojsighet är att Hayen, Hampus, Hulta och Max är här ikväll, Johan och Alex också men de jobbar ju så det är ju inget jättspeciellt. Sorry, dudes. Men mys-pojkar, saknar tiden när de gick här. Pratade just om att jag kommit på att jag aldrig gymmar längre men har också kommit på att går man upp till gymmet nu så är det ju inte heller längre nåt glatt mottagande av ett gäng halvengagerade små träningsnissar. Aldrig har nog ett gym skådat så mkt skitsnack och så lite träning...


Som det kunde se ut...
Här: Max, Yamina & Hulta


Här: Vackstas egna Piff & Puff


Nu ska jag väl kila uppåt mot idrottshallen. Tror nattinnebandyn dragit igång nu. Väntar ivrigt på ett gästbloggsinlägg från Sulan som ligger blav utkast och skramlar men det kommer. Inget halvfärdigt som läggs upp här inte!

Nä, men kramar åt folket!
... och sov ordentligt...
KRAM


Kommentarer
Postat av: sulan

det kommer väl nästa vecka, Elin.. du får dra med mig upp till Maddes rum så jag kan lägga in bilderna!

2009-11-28 @ 12:54:40
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0