Make Sure You Catch Me From My Good Side

Tjolahopp!

... Lite gladare hälsning än vad som kanske egentligen matchar mitt humör. Nu låter det ju som att jag är bitter men nja, jag ska bara plugga svenska. Jag ska dessutom plugga fast jag inte är tvungen och därför är jag så där lagom motiverad.

Det är inte långt kvar på den här terminen! Jag börjar tycka att det känns lite jobbigt. Det är två veckor kvar till lovet, efter lovet har vi två veckor APU och därefter är det fyra veckor kvar till jul... På det här är det en hel del jag vill hinna med. Vi måste göra två större svenska arbeten utöver lektionerna, psykologin slutar till jul så måste göra fördjupningen snart, vill hinna så långt som möjligt på kollektionen och utanpå det här kommer väl annat skolaarbete. Känner mig hyfsat lugn ändå men blir lite fundersam av tanken att det blir typ en dag i veckan som jag är effektiv och det är tisdagar eftersom det är dans de andra dagarna förutom fredagar (och hur mkt vill man jobba då) och söndagar (och då jobbar jag varannan). Hmm... Ja, det är väl bara att köra på och se hur långt man kommer.

Nu ska jag i alla fall sätta igång med svenskan (eller jag ska bara äta middag först) så nu jävlar...

Här är lite bilder från modevisningen i Luna-Gallerian för Baggiumgymnasiet:


Vi alla uppställda och fina efter två små lyckade minuter av snygg modevisning. Cyckeltröjan och den gula klänningen på Minna är mina verk.


Jag färdigsminkad och snart färdigstylad (jag fick hästsvans) av Nilcole i tvåan på Baggium. Hon va skitduktig verkligen. Kunde sina grejer.


Nu ska jag kila till middagen. Kanske skriver ett litet cred-inlägg till mig lite senare om det går bra med svenskan.

See you later
Try smile - It's pretty fun
Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Elin-Pelin-Plupp :)

jag gillar ju din blogg varför läser jag aldrig här för. Dumt av mig.

Hallå kolla hon tjejen till höger det ser ut som att hennes huvud är i en ram, hihihi :P

2009-10-15 @ 18:54:48
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0