My Room Is Now Cool As Icecreem!

Yeah!

Igår var jag hem för att besöka tandis och han satte mig i alla fall på en reservlista för tandställning. Well, då har jag väl gjort vad jag kunnat... Var även hem en sväng och käka lite med mamsen och Wille. Najs... Passade då på att plocka upp mina saknade kakor som jag köpte av Nina på dansen i helgen som hon sålde för klassen. "Mormors Dubbla Chokladflarn" - En smarrig klassiker. Plockade då också lite inrednings detaljer och efter en massa städning av både vårt äckliga kök som saknat diskmedel några dar och mitt rum så blev det här resultatet. Finally ett rum att bo i!


I like...


LP-skivor och fodral "lånade" av pappa (ska ringa honom idag). Gillar resultatet. Det är nog ungefär så bra det blir med min ekonomi och givna förutsättningar.

Idag är det Operation Dagverket här på skolan idag. Jag och Madde (m fl då) har hållit till i matsalen och bytt fötter på alla stolar. Som tur var va det knappt några tuggummin under annars låg det på oss att ta bort dem också... Inte helt mys.
Najs är ändå att det tog totoalt en halvtimme så vi har mest lallat sen halv tio.

Ikväll är det välkomstfest. Trevligt. Är mittemellan-taggad men det blir trevligt som sagt. Har en outfit iaf som jag är nöjd med så det är mkt skönt. Är lite tveksam på skorna bara... Får se.

Nu ska jag kila och käka lunch.
Hope You Have A Nice Evening - I Think I Will...
Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0