GRATTIS FIIA 18 ÅR!

En fet gratulation till min älskade tös Fiia-lottan!
... En enkel tulipan på bemärkelsedan, jag har det äran, jag har den äran att gratulera...

Bjuder med denna gratulation på lite bilder på födelsedagsbarnet och mig eller nej, vad säger man nu? Födelsedagsvuxet? Födelsedagsmänniskan? Barn räknas du inte längre som i alla fall... Fast äsch, man blir inte vuxligare än man gör sig!


Tror bestämt att det här t o m är från Fiisen 17-årskalas...

Vi på skären i sommras...
vi på stan mot en handbollsmatch som ganska ofta med varsin kaffe i handen...
Vi i Stöten i Vintras...


Jag är er hack i häl i alla fall, brudar! Mindre än tre månader kvar!

Tusentals pussar & massa kärlek!


Kommentarer
Postat av: Fiia

åhhh Gumman då! :)

Du betyder så jäkla mycket elinpelin, Käääärlek <3

Puss

2009-09-13 @ 12:59:58
URL: http://johansdutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0