FIK 16.2 - Café Muggen, Götgatan 24 & Grattis Sebbe 18 År

Yo, everyboby!

Jag är ju så cool så jag får skjuts till Älvsjö nu på morgonen. Yeah! Elin behöver inte stressa! Vad som inte är lika coolt är att jag va bombsäker på att jag skulle få lön igår vilket jag inte fick... Doh! Mamma var räddare i nöden så nu är jag skyldig henne pengar för en jätte snygg halsduk jag hittade på loppis på Medborgarplatsen och ett par leggings i krossad sammet från Bik Bok. Sen blev det en ganska snabb fika på Muggen, fett bra ställe, för sen va mamma så gullig så jag fick klippa mig. Det va på tiden så nu är jag fräsch och fit for fight för modevisning och 40-årsfest. Eller inte egentligen för jag är inte hel nöjd med allt jag ska ha på mig. Surt! Men riktigt nöjd är svårt att bli.

Gtattis i efterskott till Sebbe i alla fall som firades i går också. Jag och Jessica tog lilla racerbilen Doris dit men ham igen ganska fort för hon var sjuk och jag va trött och skulle ju upp idag.


En sån present man får från riktiga vänner... Det och ett set för att kunna juta ett stycke snopp i choklad. Jag är alltså ingen riktig vän då då...

Nu är det dags för pys!
Which me luck!
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0