Sumpan For The Win

Hellu

Idag har jag och Martinis tagit en tripp till Sundbyberg där vår kära lilla tygaffär ligger där vi har rabatt p g a skolan. Soft... Jag ville hitta lite tyger till kollektionen för det går lite trögt med inspiritionen just nu så tänkta tt jag provar från den här ändan med tyget först. Hittade inte alltför många men två tyger till leggings som jag ska sy i alla fall. Ett grymt rosa, glansigt tyg och ett typ glittrigt blått. Låter skumt men är snyggt!


Söt!


Sen drog Martina tbx till skolan för att hinna till kvälliset men jag skulle dansa så jag kunde stana längre i stan. Såg att SOUK-gellerian stängt igen! Aaah! Ok, visste att de gått i konken men ändå trodde inte de skulle stänga så här fort...Synd tycker jag. Diggade SOUK.

Tittade in på Weekday också. Nästan för första gången sen jag hade praktik där... Det va kul. Träffade två av dem jag jobbade med förut och la undan ett par skor som jag är i princip säker på att jag ska ha.

Så småning om blev det afrikansk dans och nu sitter jag här. Tror jag ska ta och gå i säng nu faktiskt. Läsa lite och sen slagga. Har hängt färdigt för ikväll...

Simma lugnt & dröm sött!
Många stora pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0