Don't Cry For Me, Barcelona!

men jag är home igen sen i torsdags. Säger som pappa: "Vi va inte så turistiga - Vi åkte bara turistbuss en gång" (Till saken hör att pappa inte lämnade kameran, som lär ha varit en av de större i hela Barcelona, på hotellrummet en enda gång...) Låter i övrigt lite bilder tala för sig själva...


Park Guell av den kände arkitekten Gaudi... Han hade gjort massa coola grejer. Inspirerad-av-naturen-kille...


Jag oh Willebror i trappen på vårt hotell... Mkt nice frukostbuffé (Alltid svag för sånna)...
Det kryllade av skumt folk på många ställen. Här va en osynlig kille i Park Guell...
Jag, mamsan, Wille & pappa bakom kameran på en trevlig turistbuss-tur så nu har jag en massa  turkosa hörlurar med mig hem...


Förutom att strosa runt, shoppa, kolla på katedraler så var väl det vi gjorde mest att äta och fika. Här är en lite spooky bild på Wille på ett café i den stora gallerian vi var inne på vid hamnen...


Sen hittade vi okcså en grymm affär med allt man behövde här i världen...


"All you need is happy pills" ... Got nothing more to say...

Softish resa helt enkelt. Har haft en toppen helg också. Kanske lägger upp några fina pics från den också imorn eller så. Ska se till att få en helt del nytta gjort (SY!) också har jag tänkt mig.

This was needed
I'm back and alive!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0