FIK 55.0 - Espressohouse, E-tuna

Haft lite ångest (för att överdriva) över att jag inte recerserat helgens fika upplevelse. Speciellt när jag t o m fikat/ätit på två andra ställen dessutom + en restaurang idag för att mamsen fyllde år. Men skippar det. Det är en hel del saker som blir bortprioriterade den här veckan iför lördagsen med stort M - Modevisningsdagen.

Men fika-upplevelsen i E-tuna i alla fall: Jag och Amanda skulle få i oss lite käk innan the girls night hos Hanna så tog oss till "stan" och bänkade oss på Espressohouse. Den största elogen ska ju of course, som jag redan nämnt, gå till deras latte-koppar. Att de sen kostade nästan 40 spänn va ju inte riktigt okej men man får se den som att man betalar för njutningen av vilket kopp det är också och då blev det faktiskt värt det. Att hela stan stängde kl fem va också lite av en jaha-upplevelse. Det blev varm macka med brie, soltorkade tomater och nån fransk svamp på. Smarrigt men inte riktigt en middag skulle jag säga. Med den korta reflektionen lämnar jag fikandet för ikväll och kan somna gott. Om jag inte fastar i modevisningen vilket jag tänker på 24/7...


Snyyggt...


Imorn ska jag, Jenny, Fiia på möte med möte med Susanne från Fjällbacka. Pirrigt men hoppas det går bra...

Wish me luck, dudes
Holding my thumbs
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0