Light As A Feather

Springer omkring med ett leende på läpparna, allt är vackert, alla är fina! Nöjd Elin? YES! As nöjd as she could be!
Idag har jag kommit igång med en bilduppgift som kommer bli nice och till och med dansat på rummet nu efter dansen för att jag diggat det så mkt. Nu borde väl också motivationen att skriva en rapport också finnas... Ellerrr?

Löjligt glad Elin en för vissa ganska vanlig lördag kväll...

Den här bilden talar ganska bra för lördagkvällen eftersom det inte hände så mycket mer än så. Eller det som hände var att planen var att ansluta till de andra ute men eftersom jag och Jenny hade så trevligt där med champangen, päron 1 och päron 2 så kom vi iväg lite senare än vi tänkt oss. Ville inte betala inträde för mindre än en timme, landade med en plus-meny på Donken och rullade sedan hem och sov. Klockers...

Nu ska jag gå och mysa med gemla Vacksta-homies som är här för den stora studentskivedagen. Tjoho!

High on life
Livin' the dream
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0