Show Love With No Remorse

Tjenare tjenare

Nu är jag tillbaka till livet och det känns najs. Skolan är som den brukar vara förutom att vi är i princip ensamna på stället eftersom ettorna är på studieresa och tvåorna på praktik. Av nån skum anledning är jag så mycket lugnare nu när jag är här än vad jag varit under åtminstone största delen av lovet.


Barcelona, Galleria Del Mar...


Har avslutat dagens enda lektion men ska ner och sy på min tjusiga manschesterjacka så det blir nåt gjort här i världen. Tänker inte så mycket - Gör bara. Finns inget annat. Har ingen anledningen att tänka - Bara göra. Ett tag till i alla fall. Tankarna kommer sen men de känner sig inte så kränkta så vår relation är intakt, som jag ser det i alla fall, hoppas de tycker likadant. Undertryckta tankar och såna man inte vill veta av fast de kräver uppmärksamhet kan vara fasligt fräsiga. Be aware!

Close the door
So the grizzlys won't get you
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0