Come On, It´s Late And We´re Way Off The Track, Troubles Wait For Us Now

Tjenare

Nu lägger bloggen ner som Fjällbacka-life-re-cap och går över till Elins life osv. med allt vad det innebär och ja, lite fika också - inte bara lika plikttroget kanske. Jag ska ha en ny design. Den här utstrålar mest "Hej, jag heter Elin och är en naiv liten tjej på 17 vintrar som älskar färg och att baka chokladbollar och söker en brevkompis med gemensamma intressen om möjligt mellan 13 - 19 år." Word... 

Blev just lite trött på internet nu också eller åsikter på internet. Här får jag skriva nästan vilka åsikter jag vill. Det är ändå en blogg, det är upp till den som läser att välja om den ska läsa eller inte men i andra forum trycks folks upp åsikter i ansiktet på en när de kanske egentligen borde valt att hålla saken för sig själv. 

Jag sitter själv i vårt lilla rum idag. För de som missat det så har kära lilla Fiia och kära lilla husvagnen åkt hem. Jag och Jenny har flyttat in i dagiset eftersom 80% av personalen dragit härifrån vid det här laget. Jennys största glädje är att vi nu kan gå mer än tre steg hit eller dit utan att krocka med en vägg, jag diggar också rummet starkt.







Jag är trött idag men har flera snygga grejor från igår då vi var lediga och var på Torp Köpcentrum. Skulle bara fika med Skåne som var så snäll och körde medan Jenny skulle shoppa livet ur sig lite, men of course så hittade jag lite smutt o gutt jag med och bl a en naaaajs klocka! Ur & Penn 298:- Även halsduken is new - Multi-funtion, filt/sjal/osv. Bianco. The socks are new även de... Kunde inte låta bli idag på Tång här i Fjällbacka efter att ha varit in och provat ett par underbart blå Filippa K-shorts för femte gången utan att bestämma mig. Eftersom det är 50% i hela butiken så slutade det med att jag tröstade mig med två par Filippa K-strumpor á 50:- Yeaah!

The stars they said no but the moon whispered yes
Peace, bro!



Kommentarer
Postat av: sulan

älskar designen, älskar klockan! älskar att det var uppdaterat när jag tittade in, tillochmed TVÅ inlägg ;) way to go, sundberg!

2010-08-29 @ 19:53:35
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0