South Of Folkungagatan

Heello everybody

Idag har varit ännu en mysig dag. Jag och Petra strosade på Söder och hittade ett (eller flera egentligen antar jag) mysigt fik - SoFo eller South of Folkungagatan. Där satt vi väldigt bra. Kaffet smakade konstigt så frågade var det va ifrån. Visade sig att det va cafékillens eget kaffe som han börjat sälja efter att han blivit kompis med en son till en ägare av ett rosteri i Italien. I Italien har de inget bryggkaffe med de hade tagit fram ett tillsammans och det blev hans egen produkt. Sålde tydligen mkt i Canada. Sa att det smakade speciellt, han sa tack. Antar att det var en komplimang, well det va najs.



Min sista dag som 18-åring idag... Imorn kan jag titulera mig själv som 19 - Lite mindre liten!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0