A Fascination For Fashion

Hola chicas

Är fortfarande på ett strålade humör idag. Är hemma nu och ska gå och lägga mig om två röda, skönt, skönt, skönt! Känner att jag kommer vakna utvilad imorn och kunna käka frullish i lugn och ro för att sedan välja kläder som jag tänker bli nöjd med. Ska sedan förhoppningsvis träffa älskade Jenny och käka lunch hos henne och sen blir det modevisning med Alice och Lollo på Sthlm Modecenter. Jaaaaa!

Vill ni höra mina minus? De är så små att man vill skratta... Okej: 1) Jag vill ha högklackat imorn men det är jättejobbigt med all den här snön. 2) Jag kan inte bestämma om jag ska gå ut eller gå på ferris på lördag. 3) Jag har fortfarande inte riktigt kommit nån vart med historian... BAGATELLER!

Sa ju att jag känner mig snygg idag också (gårdagens smink under ögonen och ganska skitigt hår bidrar) så här kommer en inte så jätte bra bild kanske av mina kära clothes...


Är bilden tagen med släkt lampa? Är det utomjordingar fångade på bild? Nej, det är Elin som fuckade med redigeringen för att hon tycker det är kul och har en otroligt skitig spegel på sitt rum...

Okej, glajor Bik Bok, halsduk (Sulans) Resteröds (Måste hitta en egen men den där går fan inte att slå), kofta (Sulans) H&M, T-shirt Colorez, linne JC, trikåer Dans & Gym Shopen och sist coola armband (som inte syns) from all over...

Nu får det vara färdig ego-boostat för ikväll. Hoppas inget kommer och vänder på mig. Börjar med att eliminera risken att sova för lite genom att gå och lägga mig nu bums!

Good night, lovers
You live the life you choose...
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0