Come On Baby Make It Right

Nu är det efterlängtade sportlovet här. Hur härligt som helst med tänke på att jag i övermorn drar till Trysil med ett gäng sköna lirare i alla åldrar mellan 2 och 45. Kalas! Men anar ni att nånting osar lite neggo? Det är nog faktumet att det här lovet gör en noggrant påmind om att när det är slut kommer man inte kunna ta det lika chill längre och tiden fram tills allt ska vara klart blir kortare och kortare fasligt snabbt... 

Men det här släpper vi nu och nu har jag landat färdigt här hemma för att pysa och ta en fika i Haninge C. Inget jätteutbud av fikaställen där men det är riktigt najs ändå men det blir nog alltså inget nytt men sälliset blir så klart kalas.


I mitt fika-inspired rum med min nya halsduk (som påminner om en trasmatta I know, men den är fackist virkad...) hittad i återbrukis. Tror jag ska donera lite kläder här hemmifrån för att kompencera för mina fynd...

Så där då rullar vi! Undra om jag inte är lite skitzo (kommer verkligen inte på nu hur det stavas) eftersom jag titulerar mig själv som vi... Nej, tror nog mer jag snackar om mig, min hallis och mina glajor - Vi!

Psykologen har talat
Enjoy
Peace


Kommentarer
Postat av: sulan ;)

schizo

2010-03-03 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0