Fik 49.0 and Sulan is gästblogging

Att Elin är grym på att blogga om fik är väl ingen nyhet, men personligen tycker jag att hon har missat det viktigaste, där vi spenderar mer tid än någon annanstans, nämligen Vacksta's matsal. Utbudet är otroligt varierat, då det kan vara allt från gratis brownies till exempel, till kaffe som smakar som att det stått på plattan alldeles för länge.
Det finns en kaffemaskin där man kan välja cappuccino, cafe au lait och vanligt svart kaffe. Rekommenderas inte. Vad vi har för téer är jag däremot inte så insatt på, så det får ni ta med originalbloggaren..
För att komma till saken vill jag faktiskt dissa denna omysiga, opersonliga, kala, stora matsal med illasmakande kaffe. Just för ovanstående adjektiv. Dock måste jag medge att den gett oss en hel del skratt och roliga stunder under våra 2,5 år här på vacksta, vilket jag är oerhört tacksam för.

   
Mårten påpekade att jag såg trött ut igår, och piggare idag. Viskade då till Elin att tom
kocken märker sånt här på vacksta.. Varpå han säger att de märker mycket mer än vi tror. 
Kan iochförsig tänka mig det, tur de inser att det är sekretessbelagt material det mesta av det. 

So long mafuckers 
Be cool stay in school
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0