FIK 52.0 - Café Espressino, Haninge Centrum & Nouba

Tjenare!
Den här dagen har inte bjudit på så mycket, bara en idtrottsdags med golf som blev överhoppad för att pendeln va inställt, så därför, eftersom jag vill åtgärda att mitt fikabloggande har varit lite dåligt på sista tiden, så tar jag och recenserar fikat med Jenny och Fiia från igår.

De hade haft idrottsdag så kom söta som de är långfärdsskridskoklädda och vi bänkade oss på Café Espressino. Det blev en hederlig kopp kaffe med chokladboll till för mig och det var ett mkt bra val för den var riktigt smarrig och inte torr för fem öre. Kaffekoppen var riktigt snålt liten och de var inte helt glada över att ge mig en påtår när jag frågade så de får en kraftig tummen ner för det men annars var det kalas. Man sitter lite mitt i Centrum där men i den delen där inte lika många springer så man behöver inte se folk man halvkänner precis hela tiden vilket är vad man annars gör i Haninge Centrum. På det stora hela är det alltså ett najs men simpelt fik men i rätt sällis så blir det alltid mys...


Juste, glömde berätta att det finns en söt övervåning som en liten ö på toppen av fiket...

  
Blev på så gott humör att jag tog och köpte ett läppstift som jag tvekat lite på som var på 70%.
Nouba Lipstick 14...


Så nu är det snart middag och den här dagen har varit kalas. Det har blivit chill för hela slanten efter lilla turen in och tbx från S-tälje och det kändes som att det var bra. Värdet har varit strålande och jag och My skulle gått ut och gått men sen blev det inte så. Nu är det snart middag och sen drar jag till dansen då vi ska ha en liten sminkgeomgång inför fotograferingen på lördag.

Hare bra
Stora kramar
Yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0