FIK 53.0 - Biscuit Konditoriet, Ringvägen 54

Som fik-recentioner har en tendens att göra så kommer även det här lite sent, men bättre sent än aldrig, som jag fått försvara mig med vid ungefär varje lektion sen jag började här på Vackstanäs. Nä, inte riktigt så illa men nästan.

Jag och My hade i alla fall lite tid att fördriva innan frisörbeöket i fredags. Det blev närmast möjligast och det var Biscuit Konditoriet på samma gata som Jasiminakademin typ 100 m bort. Mycket litet ställe med alla klassiker fast något twistade. T ex hade de lite annorlunda design på marsipangrodorna mot vad jag tycker att man brukar se och de hade även sådana med chokladfyllning vilket, vips, plötligt var damsugare i grodform. En sån blev det för mig + en latte. Stället andades lite Söder och bönorna i kassan var lite sådär trevligt hashiga. Gillade stället men inget man tar sig till för saken skull men helt klart värt om man strosar förbi. Tre trevliga små plus får det helt enkelt...


Mys-My, typ femtusen gånger coolare är en blåval! Gillar henne...

     
Najs grejer... Gillade väggen! Och var tvungen att ta kort på mig i frisörstolen för fick en sån underbar rosa duschmössa som inte kommer till sín rätt här men den va cool...

Så där då. Nu känns det bra. Allmänt så åker jag hem ikväll efter dansen, är ordentligt snuvig och pallar inte släpa på massa grejer till modevisningen imorn... Hohoho, taggad! Just nu är jag ledig så ska få lite mer historia gjort som jag försökt de senaste två dagarna. Det bara spritter i kropen av längtan. Ska också tillägga att jag känner mig snygg idag så kanske bjuder på en outfit bild senare...

Well, well...
See you later, aligator!
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0