Fika På Vackstanäs Som Bäst Med Sol, Kärleksmums Och Istappar

Hola, snor mer eller mindre ämnet rakt av från Sulan men det är saker värda att nämnas. Vädret har varit underbart idag och det var synd att vi inte kom ut på prommisen men jag har haft det superskönt ändå och hoppas att det är lika fint imorn när jag och my åker till stan och jag ska färga slingor. Vi hade make up-genomgång på dansen idag. Fett seriöst! Men det jag tänkte dela med mig av va bara de här mysiga bilderna från denna dag...


Sanna, Amanda och Sulan tog i alla fall vara på vädret och gick ut och fotade... vackert...


Sen blev det fika med kaffe och kärleksmums på mitt rum.. Utsökt goda var de! Eloge till bagar-fotograferna...


Nu blir det sängen och imorn bler det äntligen hemfärd! Fullsmockad helg men det här blir kul!

Puss & god natt, alla änglar!
Sweets
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0