Wierdo

Gårdagkvällen blev inte riktigt som kvällar brukar vara. Först och bäst var att Jenny kom på besök, alltid kul att träffa den tösen! Det blev chillidill för att sedan efter kvällis bli fylletaxi-sällis med Sulan. Väl i Sthlm verkade det ju onödigt att åka tbx till skolan för att bara hinna dit och vända så vi drog till Sulans place och hängde där. Grymt bra häng med latte, glass med bär och kolasås och en nyupptäckt hit blev citron och lakrits-glass. Soft. Långt senare och efter flera virriga turer i Sthlms innerstad så var vi i alla fall på väg hemmåt och då passade jag på att fixa min tvätt som jag slängt in innan vi åkte... och upptäcker tabben nr 1! Jag har slängt in en sweather av 100% merinoull! Så Jävla lack! Det skulle bara handtvättas så centrifugeringen såg till att den förvandlades till en tröja mer eller mindre för dockor... Kul. Försökte stretcha ut den så gott det gick men om det lyckades återstår att se. Mycket, mycket tråkit...


I'm f*cked... Åh, Jenny, vill talas vid snart! Har tänkt det varenda helg sen jag kommit hem men missat varenda söndag... Disciplin!


Men det var en mysig kväll!

Åter till vävningen!
Tjohoo
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0