And When You Start Me Up I'll Never Stop

Blev inget bloggande igår men jag hade en super dag! Gick o la mig elva i fredags (så jävla rätt!) så jag var pigg och glad redan vid nio. Därför hänkade jag med mamsen in på shopping i stan och vilken lycka! Hittade en underbar byxdress, som sedan blev kvällens outfit, och ett par svarta kostymbyxor, vida upptill, smala nertill, totalt blev det 164 kr, båda Frk. Gjorde ytterligare ett fynd sen i Skrapan det det fanns en Vintage Market två trappor ner. Skönaste grejen! Typ som en loppis fast inte med bara skitsaker som folk ville bli av med utan mer coola saker och en hel del som folk gjort själva. Hittade en liten svart klänning för 40 kr. Det va definitivt inte sista gången jag gick dit! Åkte sen med Hulta, Yamina och Hayen upp till Uppsala. Kort sagt var det en mycket trevlig kväll och det känns lite konstigt att vi inte kommer se Johan på fyra månader efterso0m han drar till Afrika och pluggar på onsdag...


Facka yr på photoshop...
Told ya, if you start me up I'll never stop...


Den här helgen har varit mkt najs. Trodde den skulle blir stressig men den har varit lugn trots en tur fram och tillbaka till Uppsala. Tummarna upp!

Ett grepp om verkligheten, tack!
Satsar på nuet...
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0