Difficult For Wierdos...

Finally helg! Eller jag längtade inte ifrån vacksta, ville bara ta det lite lugnt. Åh, känner bara hur jag skriver så otroligt intressanta saker men inspirationen flödar inte riktigt som jag vill och har haft en massa grejsimojs i tankarna i veckan. Räddar situationen med en ny outfitbild. Gillar't! Blir alltid på gott humör om jag får skryta lite om vad för kläder jag har på mig...


Jacka i ekologisk bomull Maria Stålhandske, silkesskjorta från farmor, bälte 50-tal från farmor, linne JC, leggings mammas från Sulans mammas butik, sockor Indiska

Lekte som ni ser lite i Photoshop också och det är kul oh nu kom Jenny också och det är ännu roligare! Så därför måste jag gå nu.

Puss & kram
Skumbanan
Löööv


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggg!!!

2010-01-22 @ 22:55:45
Postat av: sulan

hahah leggingsarna är nog inte från mammas butik även om vi också säljer såna, tvivlar på att hon åkt till nkpg för att köpa dom? haha

2010-01-23 @ 13:00:19
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0