Efter J*vligt Mkt Om Och Men...

... Är jag nu äntligen hemma! Har varit på resande fot sen i onsdags. Fyra timmars försening i LA och tolv timmars väntetid i London med en hotell-rums visit på Sheraton med fyra timmars sömns så satt vi till slut på flyget hem till Sweden. Tog en prommis upp till Alléplan för att få lite fresh air och fika på Svallings men det tog inte lång tid innan mitt sug efter frisk luft var dämpat och ett smärre sug efter värme istället ökade för varje steg.



Nu several hours later så ska jag äntligen sova ut i min egen säng. Inte för att jag saknat den direkt under de senaste dagarna men den här strapatsen hem tog på krafterna...

Får vara nog för idag...
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0