En Kvällens Outfit!

Diggar outfit-bilder starkt! Speciellt eftersom jag löövar mina clothes. Det knepiga är ju bara att de ska bli bra också. Ibland lyckas man, ibland inte men vet ni vad... Nu har jag äntligen photoshop på datorn! Tjoho så nu blir det åka av. Cheeses, jag kommer ju gå och bli lilla fröken Fotoredigering nu med alla roliga små fotoprogram på datorn.


Yeees... Klänning American Apparel (märk väl!) Los Angeles, skor Weekday och såg nu att jag på nåt märkligt sätt lyckats stå precis så att man inte ser ett enda av alla mina armband eller sjärnor... Det är fan impressive, men det var där... Okej, kavajen... Gina Tricot (men det talar vi inte högt om!)

Okej, kvällen igår blev långt ifrån som planerad...

Planen: Göra oss i ornding hos mig, dra till Birk på lite föris, sen in till Grodan och möta Lollo, Martina & co.

Vad hände: Vi gjorde oss i ordning hos mig, segade så mkt så Birk och dem hann dra innan vi ens åkt från mig, åkte in och träffade Lollo och Lillan på Wokhouse (Nice ställe!), gick till Grodan, köade tusan år, lackade till slut och drog till Gamla Stan och träffade Patrik och Jocke på Tunnan (like the sound of that?) men det va jättemys, på hemvägen blev det ett Donken-besök och vi dejtade sedan kudden nån gång runt fem...

Så kan det gå!
Chillerill!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0