Irresponsible Girl... Irresponsible Young Woman?

Det är fan coolt hur oberörd man är av att sova lite eller antagligen så påverkas man mer än man tror men i stunden så är det aldrig svårt att vara vaken lite till och bara man inte har aktiviteter då man behöver använda hela sin hjärnkapacitet dagen efter, så är det grönt! Sen kan det sätta sig på humöret men det beror också på vad man har framför sig. Okej, kanske naivt att säga att man är oberörd men visst funkar det och man knegar på och har ju aldrig nått ett riktigt stop. Det gäller att veta vart den riktiga gränsen går...

Jag och Sulan har i alla fall suttit och pluggat till väldigt sent och jag är precis klar. Jag kunde ha varit klar för kanske tre timmar sen men ett Donkenbesök och åtskilliga glimtar på internet har satt käppar i hjulet för det och jag känner att det inte gör så mycket. Det är fredag imorn, jag slutar tolv, helgen är jobbfri och har säkert en massa skoj att erbjuda... Så... Livet leker! 

 
Man kan ju inte plugga hela tiden...


Men nu är det läggdags!
Sov sött!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0