Jag Jättehjärta Companyy!

I just löövar sällskap. Är sällan själv för en minut och i ettan kunde folk fråga "men är det inte svårt att få egen tid när man bor så där?" och jo, det är det men det gör mig inget. Ett toa-besök, en dusch, sen har jag fått all tid jag behöver för mig själv... och tur är väl det för bor man med nio tjejer på en skola med 80 pers så är inte privacy alltid det lättaste att få tag på hur ensam man än är. Ett ljud, en blick eller vart man kommer ifrån och vilken tid på dygnet kan få oanade konsekvenser för en lång tid frammåt. Det är kul...


Nästan alla vi boende brudarna från mösspåtagningen förra året...


Wille har barnkalas (eller säger man så när man fyller elva?) och ikväll kommer släkt. På måndag är den stora dagen för den stora pojken... Fatta att han börjar sista året i Sofieberg och sen vankas KS. Stor pojke!

Nu blir det lunch!
Sällis, sällis, sällis, sällis!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0