Just Word-Pooping - Do Not Read Unless You Are Bored!

Javisst, nu är det helg, lördag närmare bestämt och den bjuder på utgång vilket jag tycker är kalas för det är jag ordentligt sugen på. Grodan blir målet och Jenny blir kompanjonen. Tanken är att vi möter upp Lollo och Martina med lite company tror jag.

Know what?! Jag har äntligen hittat kameran på datorn! Sulan tykte den var mycket roligare än hennes APU-rapport vilket kanske också var det som bidrog till den sena plugg insatsen men titta vad mycket kul man kan göra. Jättefåning bild, I know, men äsch... Våran snyggaste ålder är nu. Två år till sen går det utför så man får ju bjuda på alla sidor... För att i det här fallet inte glömma den slitna.


Det här fotoprogrammet kommer jag ha mycket kul med...


Nä, nu får det vara slutfjompat här vid datorn men kvällens ilandsproblem är: Det är svårt att gå i högklackat i snö! Det är väl inte fånigt att ta med extra skor? Eller? Well, vi har ju redan sett att jag inte är rakt igenom ofånig så det blir nog så. Wish me luck!

Swimm calm...
God Afton
KRAM


Kommentarer
Postat av: sulan

Ha så roligt bruden, klackarna är så snygga att det inte gör något om du vinglar och halkar lite! ;)

2010-01-16 @ 19:56:54
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0