Nothing To Loose - Everything To Gain

Tjena hejsan, jag har design just nu och ska precis börja med ett mönster till en fodral klänning som kommer vara antingen i cerise-rosa eller svart manschester-tyg. Det blir kul! Kära Maggan kom just och sa att Johanna Hofring från Ekovaruhuset var på TV igår kväll! Grymt med lite publicitet för henne! Åh vad glad jag blir!

Såg dessutom då också Anna Sahlene som precis hade startat en blogg, http://www.daisybeauty.com/web/sahlene . Man kunde kommentera den och då ha chans att bli utvald att följa med till Elle-Galan den 29:e januari! Hur härligt vore inte det? Och man hade ju inget att förlora. Så nu är det bara att hålla tummarna för att hon diggade mitt lilla inlägg för det vore verkligen hur kul som helst!





Anna är ungefär i mitten och Johanna är ganska nära slutet... Take a look!


Nu ka jag återgå till mönstret mitt och dessutom ska jag se till att ringa ljus-Hasse om modevisningen. Måste ifrågasätta lite grann.

So long, everyone!
Laugh a lot every day!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0