Snigel-Tempo Hela Dagen Mkt Bra För Magen

För att bekräfta det ganska meningslösa syftet med att skriva blogg så ska jag göra något så orginellt som att berätta vad jag har gjort idag. Kom just på att jag trodde det var tisdag och tänkte berätta vad jag gjorde igår men det skulle ju va lite tokigt så vi stryker den lilla tabben och berättar om idag-dagen istället:

Grymt tungt att gå upp idag, uppmärksammar det genom att lägga mig tidigare idag. Glad att jag gick upp ändå för vi ägnade hela historian åt att titta på Elisabeth I - The virgin queen. Jag diggade den starkt faktiskt. Sen va det naturkunskap. Nästa toppen-lektion var naturkunskap. Jippi! Men den va faktiskt också najs idag för vi gjorde bara en hudkräm och slutade två. Kvällen skulle bjudit på ett mönster men näe, slappade i matsalen istället och nu har jag varit på yoga...



Oj oj, mkt text om ingenting men jag är på gott humör för det.

Herrå!
Chill bananas
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0