Solstrålar På Vacksta

Det blev inget roligare skrivet lite senare på eftermiddagen igår, mest p g a att... inga mindre än Lina och Yamina kom och hälsade på på skolan. Så alltså vaknade humöret till liv med morgonen och fortsatte uppåt under dagen. Ha! Låter som en väderprognos. Vi har en del molntussar på vår i övrigt blåa himmel. Graderna stannar under nollan ett tag till så inget hett på den fronten men i takt med att våren närmar sig och kvällarna blir längre så kommer nog lite värma även till mig snart.


Morgonrocks-dagen


Inför studentskivan



Och våra älskade små 90-brudar! Var är vår Anka om jag får fråga?


Nu ska jag pallra mig ner till textilsalarna för att kirra mönster efter att ha haft skidåkning på idrotten, lunch och en dusch.

Lejtöör
Snö och solsken!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0