Let's Dance Our Lifes Away

Har varit smått upprörd idag. Mest för att jag kännt ett behov av att ta det lugnt och få en liten paus men lite för att jag känner att tröttheten är ganska självförvållad och mina tankar om tidigare sänggång har blivit lite för lite verklighet för att göra någon större skillnad. Lite beror nerheten också på att älskade lilla Lina och Yamina lämnar oss idag för andra ävertyr för andra gången på mindre än ett år. Tycker ni är coola!

Skulle ha åkt på bio idag med Yamina och Hulta men kände nu när jag kom hem att jag verkligen inte orkade. Behöver den här tiden att bara vara hemma. Vet inte vad det är med mig men känns som att jag behöver det mer än jag gjort förut. Konstigt det där. Hemma-kär helt plötsligt...


Har inte helt bestämt men tror Mattias och Cecilia är har tagit platsen som favvo-par...


Nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance. Favvo-mys-programmet just nu!

Mysko, brud!
Fortsätt simma, fortsätt simma...
Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0