Vänta Lite Har Vi Redan Varit Här En Månad? Nej, Det Var Bara Två Dar...

... Men inget illa menat med det. Det är verkligen superkul att träffa alla igen! Har garvat riktigt mycket idag kan jag säga. Mkt skoj, mkt skoj! Gulligt att folk ändå kollat min blogg fast jag inte uppdaterat over head taken på fasligt länge men sen jag kom hem har jag verkligen bara inte orkat. Har varit en så där lagom mysig pms-brud. Men har växlat från lite bitter till glad idag så det känns bra.

HAR JAG SAGT ATT VI HADE DET GRYMT I LOS ANGELEEEEEES!

Skulle kunna skriva om allt vi gjorde men ni vet att det skulle bli ett inlägg som ni aldrig skulle orka läsa så besparar mig ansträngningen och låter en helt fantastisk resa stanna i magen min. Den ligger där och värmer fortfarande i kylan och gör att jag inte tröttnar på snön så fort här hemma utan tycker att den mest är fin och trevlig.

Tack igen,  Jempen min, det var inte så kul att lägga ett jordklot emellan oss igen men känner oj vad den här terminen kommer gå fort så rätt vad det är så ses vi igen!


Venice Beach
Tror ni jag älskade den här väggen? Det gjorde jag...


Hur många har stått i brygga i Venice Beach i år?


Man är i Hollywood tillräckligt sällan för göra saker som att sätta sig ner var femte meter för att fota sig med en trotoar... Fackist!


Universal Studios
Det gick inte att lura i Wille att den var på riktigt... Han har blivit så stor lilla bubben


Min fabulösa resekamrat!

Många pussar & kramar på er!

NU är det definitivt sängen! APU-rapporten som skulle varit inne förra terminen är klar så nu andas vi ut och funderar på om det ska bli till att dra till E-tuna i helgen... Hmm sover på saken

Söt-sovning, sömntutor!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jemp

Tack sjalv vannen, kul att ni hade det bra :) nu kommer ni fatta lite battre nar jag berattar om allt ;)



forresten, somliga av oss har riktigt fina bh-byglar visar det sig... hehe. PUSS

2010-01-15 @ 02:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0