Vill Ni Höra En Skoj Grej?

... Som jag kanske redan sagt nåt om nån gång men i alla fall. När jag hade praktik på Ekovaruhuset så fotades jag i kläder från affären till webshopen som ska startas så småning om. Tror det kommer dröja... Johanna på Ekovaruhuset är inte direkt den som har mkt tid över eller gör saker för än hon verkligen måste men nu har jag i alla fall fått några bilder så att jag kunde få med dem i min sabla APU-rapport. Men det var ju skoj!


En av bilderna. Har beskurit och redigerat den lite... Btw är det jackan som jag sedan köpte därifrån!


Nu ska jag gå till Lyktan, vårt kära lilla skolfik, och sedan blir det kanske en film eller nåt i den stilen. Håhåhå trevligt med lediga torsdageftermiddagar. Har en känsla av att de kommer behövas den här terminen - Plugg och kollektion för hela slanten. För resten, lyckades precis promota Ekovaruhuset för lärarana lite... Ingrid blev väldigt fäst och ville sätta upp min APU-rapport (de fick sidorna utan mina bilder..) så ska ge dem lite visitkort så kanske nån hittar dit. Kul!

Nu blir det kaffe eller nåt sånt!
Lejtör
Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0