You Are The Choises That You Make

Har ett tänk, och ju mer jag tänker på det desto mer håller jag med mig själv. Många gånger säger folk någonting i stil med "jag är så här..." och jag jag tänker "nej, du väljer att vara det..." och det är det jag menar. Ingen har sagt att bara för att det verkar vara på ett sätt så måste det för all framtid vara på det sättet. Allt kan ändras, det handlar om vilka val vi gör. Jag kan se det som att jag har en termin framför mig då jag ofta kommer vara trött och stressad men det är i så fall ett val jag gör. Ingen säger att det ska vara så. Jag kan välja att vägra vara stressad även om det kommer komma stunder då jag har tusen bollar i luften och skulle vilja lägga all min tid på minst hälften. Ingenting ska få ta ner mig - Det är ett val jag gör!


Lugnaste bruden i stan! Alla äter väl teskedar till kvällsmål?


Sådär lagom mysiga söndags-mjukis brudar...

Sköna bönor kom förbi sådär på kvällskvisten. Sulan var rastlös och Jenny på väg hem från... hrm *host* hrpfs. Det va kul! Det blev te/kaffe-mys med glass, apelsinskal i ögonen och teskedar på tvären. Nu ska jag slockna för en ny vecka i härlig icke-stress anda! Dansen börjar imorn och det blir svinkul! Ska bli underbart att träffa alla.

Tills dess...
Sover vi sött
Amor


Kommentarer
Postat av: sara

Kom jenny från vem jag tror det är? ;) hihihi<3

2010-02-02 @ 10:05:28
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/
Postat av: Elin

det kan det nog vara... ;) du får kolla med henne. Inte direkt nåt man skriver på en blogg ;)

<3

2010-02-03 @ 01:20:18
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0