Fjällbacka Lever

Tjena mittbena

Bloggen är lite övertagen här då då men lika bra är det för jag är inte så skrivsugen just nu i alla fall. Har jobbat natt, haft lite personalfest i skydd från ösregn, nattbadat lite mer och morfar kom förbi utan förvarning igår men jag jobbade så har fikat med honom och Maj-Britt idag. Nu vankas lite dusch och sen kanske mer fika? Nä vet inte... intresseklubben antecknar.



Hrmm.. Förklaring: Skåne ville bevisa att min tunga var lodrät när jag låter som en motorbåt. Jag var mkt skeptisk men blev övertygad. Personal-"ferre" i pianobaren.


Skippar nog fika-bloggandet ett tag nu. Känns som man är ute på lite hal is om man kritiserar andra ställen för nåt man är värsta rookien på själv. Logiskt.

Okej då, lejtör, dudes!
Peace on earth
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0