Con Grats!

Ja idag gifter sig ju Victoria & Daniel. Tycker de är rätt söta tillsammans så grattis till dem.

Personligen har jag hängt med mamma och pappa idag. Hjälpte sjösätta en roddbåt, eller ja några seglar killar i Dalarö hjälpte väl till mest men jag var med. Man kunde förvänta sig att de skulle va snygga men nja.. Här hemma har det blivit lite inflyttning i husvagnen. Behöver tid till det, tog mig en halvtimme att fixa en snygg hängmojäng med ett peace-märke på till vår snygga diskborste. Nästa halvtimme gick till salladsbesticken som också skulle kunna hängas upp, saknade hål så de var tvugna att borras och fixas.

Har ingen skojigare bild att komma med men det här är då tavlan jag gjorde i bilden på slutet. Kom på att jag inte lagt upp den...


Voilá!


Strax blir det lite mellis och oj vad Victoria och Daniel åker runt i Sthlm på TVn. Impressive, impressive... Dusch och sen häng hos mig blir det.

But 'til then..
Peace out!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0