Glad Midsommar!

 Imorn drar jag till Kungsör, fikar där med farmor sen ut till Madde i Medåker med Amanda. Är galet taggad! Just nu hänger jag i Stränkan och det har slagit mig hela dagen hur nära så många från skolan jag är. Kändes skumt också att inte svänga av mot skolan från motorvägen vid Södertälje och komma på att det ska man ju aldrig göra nåt mer. Har premiärsovit i husvagnen i natt. Det va awsoome! Nu ska jag gå ut och mingla igen... Chiao!


Sista doppet på Vacksta... Fan va bäst det stället va!


Good Night - Sleep Tight & akta er för skumma bilförare imorn!! Midsommar är den onyktraste helgen på hela året!

Små grodorna, små grodorna är lustiga att se
Små grodorna, små grodorna är lustiga att se
Ej öron, ej öron, ej svansar have de
Ej öron, ej öron, ej svansar hava de


"IQ-brefriad sång" okänd artist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0