Goes Scary

Yo, städat huset en svätt nu på morgonen och igår blev jag färdiginpackad i husvagnen! Plus att pappa gjorde rent takluckan, satte in bilbatteriet, kollade elen och om TVn funkade, vilket den gjorde. Så nu är typ allt check! Yeah! Känns fabulöst!

Ska in till stan och fika med Martina och Lina alldeles strax. Får se om det blir recension men känner att jag har nog gått över till att fokusera lite mer på själva personen jag fikar med än fikat in sig. Smart, Elin. Jag är en riktigt kompis.

Landade främför datorn en sväng nu innan dusch och åkning och lekte lite med kameran och har en fråga... Är det okej att se ut såhär á naturell i bara helt vanligt plain dagsljus? Lite redigering om ens det så var jag redo för skräckfilms-omslag. Inte helt okej...


...



Undrar bara? Och det var inte som att jag ansträngde mig för att se så jäkla sorgsen ut... Hm kom på, trösten för den första kan få va att jag hade på en liten blek kamerainställning men ändå! Cheeses christ! Btw är tröjan från bröllopsbesöket i Göteborg, rea på Lindex. Me like. Nu ska jag åka in i alla fall, ska bli jättekul att träffa dem verkligen. Saknar!

Så dags att kila
Kisses
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0