Cause I'm Tired

Hej alla glada

Jag vill bara att tiden ska springa iväg, förbi alla viktiga inbokade datum. Jag ser fram emot dem, javisst, men jag är inte riktigt i form och kan inte slappna av nånstans för att saker måste fixas hitan och ditan och en massa grejer borde göras.


Crazy woman...


Jag är trött. Jag vill åka till Fjällbacka och jobba. Jag vill ha en grej på gång åt gången, max två.

Tar en paus från alla tankar som inte gynnar mig just nu. Tar dem en annan gång. Just nu ska jag sova - En ganska bra kompis för tillfället.

You're in the heat of moments
Want them to stay, want them to pass
Peace


Kommentarer
Postat av: Jemp

Jobbar du i Fjallbacka? Dar har jag varit, asskont stalle :)

2010-03-17 @ 04:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0