Spanish Lesson

Tjenare i lingonskogen

En natukunskapsuppgift och lite dötid senare så ska jag nu gå till sängs men fick just lite fler härliga bilder från Maddes kamera från ett tag sen som jag kände att jag ville dela med mig av.

Ute i skogen kan man bli rastlös.
Jag och Sulan kör en liten privatlektion i hur man genomför "Den spanska stolen"...


Utgångspunkt: Startpositionerna intagna.


Steg 2: Tyngdkraften måste trotsas. Tag hjälp av varandra.


Voilá! En fulländad spansk stol.

Kan hända att det saknas något men det är alltså för er att utforska...
Nu ska jag rula i säng. Hoppas detta gav er ett litet ryck i smilgropparna och dröm som om spanska stolar som om ni tagit cocillana (men Fiia, håll dig i skinnet).

Tack för mig!
Leverpastej!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0